System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

Jak dokonać zakupów?

Uruchamiając nasz sklep monitor Twojego komputera został podzielony na trzy okna. W górnym najwyższym oknie wyświetlane jest menu. Menu zorganizowaliśmy w ten sposób, że w formie “przycisków rozmieściliśmy główne grupy asortymentowe. Pod przyciskami znajduje się podmenu, które umożliwia dostęp do właściwej grupy towarowej. Po kliknięciu w jedną z opcji podmenu, w dolnym prawym oknie zostanie wyświetlona lista towarowa wraz z opisami.

W celu dokonania zamówienia musisz kliknąć w napis dodaj do zamówienia. Teraz chwilę odczekaj, aż ujrzysz zamówiony towar w lewym dolnym oknie. W analogiczny sposób wybierasz kolejne towary do swojego koszyka. Program automatycznie zlicza wartość Twojego zamówienia. Gdy stwierdzisz, że jest ona zbyt duża możesz usunąć towar z koszyka klikając w napis usuń znajdujący się przy nazwie towaru.

Po skompletowaniu całego zamówienia wypełnij wszystkie pola formularza znajdujące się poniżej zamawianych towarów. Aby je ujrzeć skorzystaj z przewijanej belki w lewym dolnym oknie. Teraz kliknij w przycisk: zamów. Po dłuższej chwili otrzymasz informację, że zamówienie zostało przyjęte.

Gwarancja realizacji zamówienia.

Nasz system komputerowy jest sprzęgnięty ze sklepem internetowym. Automat sprzedający sprawdza, czy zamówiony towar znajduje się u nas w magazynie, jeśli tak, to pozwala dodać go do koszyka. Posiadając towar w koszyku masz pewność, że jest on zarezerwowany dla Ciebie. Zamówiony towar wysyłamy w tym samym, a najpóźniej w następnym dniu roboczym.



Regulamin zakupów

Sklepy internetowe www.nuty.pl, www.nuty.com.pl, www.struny.pl, www.struny.com.pl, oraz www.fraza.com.pl prowadzone są przez firmę FRAZA s.c. Krystyna Bereźnicka, Mirosław Bereźnicki, Artur Bereźnicki wpisaną do ewidencji gospodarczej pod numerami: 76792, 60941, 1859 prowadzonej przez Prezydenta Miasta Wrocławia, której nadano numer identyfikacyjny NIP 899-18-29-441 z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Łużyckiej 28a. W dalszej części regulaminu nazywane jako nuty.pl.

Formy płatności

Proponujemy następujące sposoby dokonania płatności:

·        Za zaliczeniem pocztowym - zapłata za doręczoną przesyłkę nastąpi przy odbiorze paczki.

·        Przy użyciu karty kredytowej - po złożeniu zamówienia skompletujemy wszystkie zamówione pozycje i dopiero wtedy przekażemy Ci pocztą elektroniczną informacje o sposobie przekazania danych z karty, niezbędnych do przeprowadzenia transakcji.

Ta forma płatności nie jest jednakże dostępna przy dokonywaniu zakupów na potrzeby działalności gospodarczej.

Akceptujemy płatność kartami VISA, MasterCard/EuroCard.

Niestety nie jest możliwa płatność kartą, która może być odczytana jedynie przez terminal elektroniczny - Visa Electron czy Maestro.


·        Przelewem - po złożeniu zamówienia na ekranie monitora wyświetli się informacja o kwocie jaką należy przelać oraz o numerze rachunku bankowego. Dodatkowo otrzymasz list e-mail z potwierdzeniem otrzymania zamówienia oraz z informacją na jakie konto należy dokonać płatności. Natychmiast po otrzymaniu potwierdzenia przelewu wyślemy Ci potwierdzenie otrzymania wpłaty na nasze konto oraz wyślemy paczkę z zamówionymi towarami. Koszt wysyłki przy tej formie płatności jest mniejszy o 5 zł, może być nawet bezpłatny w przypadku złożenia zamówienia na publikacje nutowe lub książki o łącznej wartości przekraczającej 150 zł.

Faktury VAT

Na życzenie naszych klientów wystawiamy faktury VAT. Jeżeli chcesz otrzymać fakturę zaznacz w chwili składania zamówienia odpowiedni typ dokumentu sprzedaży.


Jeżeli chcesz otrzymać fakturę VAT, a w chwili składania zamówienia nie odznaczyłeś, że chcesz otrzymać ten dokument:

·        ponieważ okres, w którym możliwe jest wystawienie faktury VAT jest ograniczony natychmiast po otrzymaniu zamówionych towarów wypełnij i podpisz upoważnienie do wystawiania faktur VAT bez podpisu odbiorcy.

·        koniecznie! dołącz do tego upoważnienia paragon fiskalny

·        upoważnienie wraz ze specyfikacją wyślij na nasz adres


Jeżeli zamawiasz w naszym sklepie towary na potrzeby działalności gospodarczej, zaznacz pole "faktura". Jeśli dokonujesz zamówienia do dalszej odsprzedaży wyślij nam pocztą lub faksem kopie danych rejestrowych firmy, NIP, REGON.

 

Sposób składania zamówienia w przypadku różnicy w adresach dostawy i adresu na Fakturze VAT.

Jeśli chcesz otrzymać paczkę na inny adres niż widniejący na fakturze, wpisz go w polu „komentarz”. Adres jaki ma znaleźć się na Fakturze VAT wpisz w formularzu danych zamawiąjącego. W e-mailu potwierdzającym wysłanie paczki potwierdzimy ci adres na jaki została wysłana paczka.

Faktury VAT - wysyłka towarów do krajów Wspólnoty Europejskiej

Zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług dla Klientów z terytorium Wspólnoty sprzedaż wysyłkowa w każdym przypadku musi być potwierdzona fakturą.

Wysyłka za granicę

Zamówione pozycje są dostarczane poza granicę Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej. Ceny uzależnione są od wagi produktów oraz państwa do którego kierowana jest paczka. Cena przesyłki jest naliczana przez automat sprzedający podczas składania zamówienia.

Ceny:
- Wszystkie ceny w nuty.pl są podawane w walucie polskiej (PLN). Sprawdź aktualny przelicznik złotego na waluty obce.
- Informacje o podanych cenach obowiązują w chwili składania zamówienia do czasu jego realizacji i w tym czasie nie ulegają zmianie.

Sposoby płatności przy zamówieniach za granicę:
Do zamówień realizowanych za granicę wymagamy płatności kartą kredytową lub przelewem. Akceptujemy płatność kartami VISA oraz MasterCard/EuroCard.

Cła i podatki graniczne:
Paczka przesłana z Polski za granicę może podlegać opłatom importowym i podatkom, nakładanym przez kraj odbiorcy. Wszystkie dodatkowe formalności związane z odebraniem przesyłki z urzędu celnego leżą w gestii kupującego. Nie mamy żadnej kontroli nad wysokością dodatkowych opłat i nie możemy ich przewidzieć - zależą od ustawodawstwa kraju odbiorcy. Aby otrzymać bardziej szczegółowe informacje na temat opłat granicznych podatków i cła, prosimy skontaktować się z lokalnym urzędem celnym w Twoim kraju.
W przypadku zamówień z zagranicy ceny nie są pomniejszane o podatek VAT.

Modyfikacja zamówień (dzielenie, anulowanie, łączenie, korygowanie)

Kontaktując się z biurem obsługi klienta pod naszymi numerami telefonów lub adresem e-mail możesz zmieniać swoje zamówienie - dzielić je, anulować, łączyć z innym lub też korygować zawarte w nim błędy.

Jeżeli np. Twoje poprzednie zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, a Ty złożyłeś kolejne, postaramy się połączyć oba zamówienia - zmniejszą się wówczas koszty przesyłki.

Jeżeli, pomimo naszych zabezpieczeń, automat sprzedający przyjmie zamówienie na pozycję, której nie ma w naszym magazynie, zrealizujemy zamówienie w zakresie pozostałych produktów. Gdy będziemy mogli zrealizować zamówienie na brakujący produkt, skontaktujemy się z Tobą, w celu potwierdzenia chęci zakupu. Opisana w tym akapicie sytuacja zdarza się niezmiernie rzadko, gdyż posiadamy kilkustopniowe zabezpieczenia przed przyjmowaniem zamówień na produkty, których brakuje w magazynie.


Reklamacje i Zwroty

Reklamacje

Wszystkie pozycje w naszej ofercie objęte są gwarancją producenta oraz rękojmią sklepu nuty.pl. Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu przesyłki wykryjesz jakieś wady techniczne lub uszkodzenia mechaniczne powstałe podczas dostawy, odeślij przesyłkę Pocztą Polską. Zwrócimy koszty wysyłki i wymienimy produkt na pełnowartościowy lub, jeśli nie będzie to możliwe, zwrócimy Ci pieniądze.

Reklamacje dotyczące dostarczenia produktów innych niż w zamówieniu lub w innej ilości

W sklepie nuty.pl nie występują tego rodzaju reklamacje, gdyż wszystkie wysyłane produkty sprawdzane są elektronicznie. Jednak gdyby nastąpiło spełnienie świadczenia niezamówionego przez konsumenta, sklep nuty.pl przyjmuje na siebie koszty zwrotu towaru i nie nakłada na konsumenta żadnych zobowiązań.

Zwroty

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni, ustalonym w sposób określony w art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 2.03.2000 r. z późniejszymi zmianami (Dz.U. z 2000 r. Nr 22, poz. 271, z 2002 r. Nr 144, poz. 1204, z 2003 r. Nr 84, poz. 774, Nr 188, poz. 1837, z 2004 r. Nr 96, poz. 959, Nr 116, poz. 1204.) Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Zgodnie z art. 7 w/w ustawy, zwrot towaru w stanie niezmienionym, powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:

1)       świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa w art. 7 ust. 1,

2)       dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania,

3)       umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym,

4)       świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,

5)       świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub, których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,

6)       dostarczania prasy,

7)       usług w zakresie gier i zakładów wzajemnych.

Zwracany towar wysyłasz do nas na własny koszt.

Zwrotowi nie podlegają:

·        koszty transportu,

·        opłata za traktowanie zamówienia jako priorytetowego,

Dokument zwrotu towaru

W przypadku reklamacji lub zwrotu towaru, wraz ze zwracanym lub reklamowanym towarem prześlij nam wypełniony i podpisany "Dokument zwrotu towaru",

·        do "Dokumentu zwrotu towaru" załącz paragon fiskalny lub fakturę VAT.

„Dokument zwrotu towaru” wraz z towarem, paragonem fiskalnym (lub fakturą VAT) wyślij paczką ekonomiczną na adres:

FRAZA s.c.
ul. Łużycka 28a
51-111 Wrocław

Po jego otrzymaniu wraz z ww. dokumentami, zwrócimy Ci towar pozbawiony wad lub pieniądze w sposób, który wybierzesz spośród propozycji zawartych w „Dokumencie zwrotu towaru”. Pragniemy poinformować, że zwrot pieniędzy nastąpi szybciej przelewem na rachunek bankowy niż przekazem pocztowym.

 

sposób zwrotu należności

koszt zwrotu

przelew na rachunek bankowy

bez kosztów

odbiór osobisty

bez kosztów

przekaz pocztowy

5,00 zł



Reklamacje dotyczące dostarczenia przesyłki

W przypadku nie otrzymania przesyłki w ciągu 4 dni roboczych od otrzymania od nas e-maila z informacją o wysłaniu paczki wraz z podaniem jej numeru nadawczego, prosimy o sprawdzenie w najbliższym Urzędzie Pocztowym czy paczka nie oczekuje na odbiór. W 99% przypadków paczka czeka na odbiór.

W przypadku nie otrzymania przesyłki w okresie 2 tygodni od czasu wysłania paczki klient powinien zwrócić się do sklepu z reklamacją dostarczenia przesyłki. Po otrzymaniu zgłoszenia w przypadku, gdy paczka została wysłana Pocztą Polską nuty.pl zastrzega sobie prawo do rozpatrzenia reklamacji do czasu otrzymania od Poczty Polskiej odpowiedzi na złożoną reklamację. Zgodnie z regulaminem Poczty Polskiej czas rozpatrzenia reklamacji wynosi od 14 do 30 dni.

   Z regulaminu Poczty Polskiej:

   § 8. 1. Placówka operatora, w której została zgłoszona reklamacja, przekazuje ją niezwłocznie do jednostki I instancji, która w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania:

·        udziela odpowiedzi na reklamację w formie pisemnej, albo

·        informuje pisemnie reklamującego o niemożności udzielenia odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, podając przyczynę zwłoki oraz termin udzielenia odpowiedzi na reklamację.

·        Termin udzielenia odpowiedzi na reklamację, o którym mowa w ust. 1 pkt 2, nie może przekroczyć 30 dni od dnia otrzymania reklamacji.

·        Przedłużenie terminu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2, dotyczy przypadków, gdy niezbędne jest przeprowadzenie dodatkowego postępowania wyjaśniającego, w szczególności jeżeli:

·        zebrane w dotychczasowym postępowaniu dowody i wyjaśnienia wymagają uzupełnienia dla rzetelnego rozpatrzenia reklamacji,

·        uzyskanie dowodów i wyjaśnień w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji nie było możliwe pomimo zachowania należytej staranności operatora w ustalaniu stanu faktycznego.

Umowa sprzedaży

Umowa sprzedaży zawierana jest pomiędzy Klientem a Sklepem Internetowym nuty.pl. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej umowy ma miejsce poprzez wydrukowanie i przekazanie klientowi dokumentu: paragonu fiskalnego lub faktury VAT. Warunki zawierania umowy zawarte są na stronie internetowej. Klient dokonując zakupu oświadcza, że zapoznał się z Regulaminem Zakupów.

·        Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim,

·        Wszelkie istotne postanowienia umowy zostaną utrwalone, zabezpieczone i potwierdzone w przesłanym wraz z zamówionym towarem paragonem lub fakturze VAT,

 

Wszelką korespondencję prosimy kierować pod adres:

FRAZA s.c.
ul. Łużycka 28a
51-111 Wrocław

W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta - telefonicznie (0 - prefiks - 71 – 325-82-11).

Służymy Ci pomocą oraz udzielimy wszelkich potrzebnych informacji.